Toimitus- ja maksutavat

Toimitustavat:

Nouto myymälästä, 0€

Voit noutaa tilauksesi myös myymälästä. Järjestelmä lähettää sinulle viestin "tilauksesi on toimitettu" kun tilaus on noudettavissa. Jos tilaat patruunoita, voit näyttää luvat noutaessasi tilausta. Tällöin ilmoitamme sinulle sähköpostilla tai puhelimitse, kun tilaus on noudettavissa.

Nouto 14 vuorokauden sisällä siitä kun tilaus on noudettavissa, tai sovitusti.
 

Nouto Matkahuollosta tai lähikaupasta, 5,90 €

Nouda pakettisi Matkahuoltojen lisäksi minkä tahansa Tradekan Siwa-, Valintatalo- tai Euromarket-myymälästä. Tiheä myymäläverkosto ja myymälöiden pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii. Sovellus etsii toimitusosoitetta lähinnä olevat lähikaupat joista voit valita mieluisimman noutopisteeksesi.

Kun paketti on noudettavissa määräasemalta, saat ilmoituksen tekstiviestinä.

Erityisen painavien tilausten toimituskulu on 9,90€ (paitsi yli 150€:n tilaukset toimituskuluitta).
Toimituskulu päivittyy ostoskoriin.
 

Nouto Postin pakettiautomaatista, hinta 5,90€

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin saapuneesta lähetyksestä. Katso lähin automaatti.

SmartPOST -lähetyksen maksimi koko on 60 x 36 x 60 cm. Mikäli maksimi koot ylittyvät toimitamme paketit noudettavaksi valittua pakettiautomaattia lähinnä olevaan Postiin. Tällöin toimitusaika pitenee yhdellä työpäivällä.

Nouto postista 5,90

Toimitus kotiovelle, hinta 14,00€

Paketti saapuu kotiovellesi Matkahuollon tuomana. Matkahuolto ilmoittaa jakelusta asiakkaalle puhelimitse. Paketin enimmäispaino on 30 kg. Painavammat paketit on noudettava Matkahuollon toimipisteestä.

Ilmoita tilaustiedoissa sähköpostiosoitteesi, jotta saat Matkahuollon seurantanumeron toimitusvaiheessa sähköpostiisi. Näin voit seurata tilauksen etenemistä.

Ilmoita myös puhelinnumerosi, että Matkahuolto saa sinuun yhteyden.


Yli 200 euron ostoksille ilmaiset toimituskulut!


 

Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 4 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.
 

Maksutavat


Postiennakko

Postiennakolla maksaminen on helppoa. Maksat noutaessasi tilauksesi postista. Huom! Noutamatta jättäminen ei ole kaupan peruutus. Jos haluat peruuttaa kaupan, ilmoita siitä meille ensin ja palauta tuote pakkauksen ohjeiden mukaan. Lisätietoa postin sivuilta.


Postiennakkotilauksen noutamatta jättämisestä koituu kuluja lähettäjälle, joten noutamattomista tilauksista veloitamme jälkikäteen postitus- ja käsittelymaksun 28 euroa (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25§).

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.  Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
 

Verkkopankkimaksut:

Voit maksaa tilauksesi Nordean, Osuuspankin, Danske Bankin, Tapiolan, Ålandsbankenin, Handelsbankenin, Säästöpankin tai S-Pankin verkopankissa!

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa,  Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Paytrail-tili

Käyttäessäsi Paytrail-tiliä maksaminen tapahtuu Paytrailin palvelussa. Paytrail-tilin kautta tehtävissä korttimaksuissa maksutapahtuman sopimusosapuolina toimivat Paytrail ja kortinhaltija.
Näin se toimii

1. Siirry verkkokaupassa maksamaan ostoksesi. Luo ilmaiset Paytrail-tunnukset maksun yhteydessä, tunnistaudu pankkitunnuksillasi ja jatka maksamaan.
2. Lisää maksukortti (debit tai credit). Kortin tallentaminen ja maksaminen on turvallista.

Voit kirjautua milloin vain käyttäjätilillesi uudestaan Paytrail.comissa ja tutustua ostohistoriaasi sekä hallinnoida käyttäjätietojasi. Jatkossa vahvistat ostoksesi yksillä tunnuksilla tuhansissa eri verkkokaupoissa!


Klarna Tili



Vaihda joustavaan osamaksuun


Kun olet saanut laskun kotiin, voit valita haluatko muuntaa laskusi joustavaksi osamaksuksi. Tällöin maksat laskun summasta vain osan. Tämän jälkeen maksat omaan tahtiisi – vähintään 1/24 jäljellä olevasta summasta (kuitenkin aina vähintään 9 € / kk). Voit koska tahansa maksaa koko jäljellä olevan summan. Esimerkki: Sanotaan, että teet 1000 € ostoksen ja muutat laskusi joustavaksi osamaksuksi. Hallinnointimaksu on 3,95 € ja tämänhetkinen vuosikorko 22 %. Maksat osamaksuja 97,54 € / kk 12 kk ajan. Todellinen vuosikorko on 34,64 % ja ostoksesi kokonaissumma on 1170,53 €.

Tilauksesi yhteydessä suoritetaan tavanomainen luottotarkistus, mikä voi tarkoittaa, että Klarna tarkistaa luottotietosi ulkopuolisesta luottotietorekisteristä.
Mikäli sinulle tulee mieleen kysyttävää, pyydämme sinua ottamaan ystävällisesti yhteyttä Klarnaan numerossa 09- 425 99 771. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9-18.

Luotonantaja on Klarna AB, yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).

Tähän tarjoukseen sovelletaan Klarnan yleisiä ehtoja
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä


Klarna Tili -maksutapa on suunniteltu niihin tilanteisiin, kun haluat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Klarna Tili on myös paljon enemmän. Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä ja kaikki Klarna Tilillä maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle. Myös eri verkkokaupoissa Klarna Tilillä maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle.

- Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä
- Kuukausierä 9 € tai vähintään 1/24 kokonaissummasta
- Sinun ei tarvitse luovuttaa maksukorttisi tietoja
- Osta nyt, maksa seuraavan kuukauden lopussa
- Voit aina halutessasi maksaa jäljellä olevan velan myös kerralla
- Kaikki ostoksesi yhdistyvät samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle
- Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk tilausmäärästä riippumatta.

Klarna Tilille tehdyn 1000 €:n ostoksen perustamismaksu perusehtojen mukaan on 0 €. Tämän hetkinen vuosikorko on 22 %, jolloin esimerkkiostoksen mukainen todellinen vuosikorko on 34,64 %. Ostoksen luottohinta on 1171 €. Kuukausieriä on 12 kappaletta ja erät ovat kooltaan 98 €. Esimerkin mukainen ostos edellyttää, että luoton kokonaissumma suoritetaan vuoden sisällä.

Klarna Lasku

Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä.

- Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
- Maksuaika aina 14 vuorokautta
- Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja
- Kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus*
- Lataa alkuperäinen laskusi osoitteessa klarna.fi
- Mahdollisuus maksaa lasku myös erissä

Laskutusmaksu 3.95 € per tilaus. Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 7,50 %. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.


Puhelintilaus

Voit myös tilata tuotteitamme puhelimitse soittamalla numeroon 020 734 3730 (0,08€/min+pvm, ti - to 10-16). Tuotevalikoiman ja saatavuuden voit tarkistaa verkkokaupasta. Huomioithan, että nopeamenekkisten tarjoustuotteiden suhteen saat tuotteet varmimmin tekemällä nettikauppatilauksen.

Tuotteet toimitetaan Matkahuollon bussiennakolla. Suuremmissa tilauksissa pyydämme jättämään tiedustelun tai tarjouspyynnön sähköpostitse.

Puhelimitse tilattaessa tilauksen hintaan lisätään toimituskulut 9,90€.

Toimitusehdot
 

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän ilmainen palautusoikeus.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 4 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä. Mikäli asiakasta ei tavoiteta, tilaus lähetetään ilman puuttuvia tuotteita.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Jokierä.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse info(at)jokiera.fi tai puhelimitse 020 734 3730 (0,08€/min+pvm, ti-to 10-16)

4. Jokiera.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Jokiera.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Jokiera.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.


Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 4 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään. Mikäli tilauksesta jää uupuumaan tuotteita, asiakkalle ilmoitetaan. Jos asiakasta ei saada kiinni saman päivän aikana, tilaus lähetetään ilman puuttuvia tuotteita.


3. Maksutavat

Verkkopankkimaksut:

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa,  Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Klarna Tili tai Klarna Lasku

Klarna Tili -maksutapa on suunniteltu niihin tilanteisiin, kun haluat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa.

Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä.

Tilauksesi yhteydessä suoritetaan tavanomainen luottotarkistus, mikä voi tarkoittaa, että Klarna tarkistaa luottotietosi ulkopuolisesta luottotietorekisteristä.

Mikäli sinulle tulee mieleen kysyttävää, pyydämme sinua ottamaan ystävällisesti yhteyttä Klarnaan numerossa 09- 425 99 771. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9-18.

Tässä linkki Klarnan yleisiin ehtoihin.
Tässä linkki Vakiomuotoisiin Eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin.


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info(at)jokiera.fi tai puhelimitse numeroon 020 734 3730 (0,08€/min+pvm).

Pyydämme palauttamaan tuotteet Matkahuollon asiakaspalautuksena osoitteeseen:

Jokiera.fi / Jokierä Oy, Voimatie 12, 80100 Joensuu. Käytä Matkahuollon palautusnumeroa 9504927 palauttaessasi tuotteita, näin palautus on maksuton.

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.


5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen:  info@jokiera.fi tai soittamaan 020 734 3730 (0,08€/min+pvm).


6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@jokiera.fi tai soittamalla 020 734 3730 (0,08€/min+pvm).  Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Jokiera.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.


7. Yhteystiedot

Jokierä Oy
Voimatie 12, 
80100 Joensuu

puh. 020 734 3730 (0,08€/min+pvm, ti-to 10-16)
info(at)jokiera.fi