UKK

Yleiset
 
Milloin verkkokaupan asiakaspalvelu on avoinna?

Asiakaspalvelumme palvelee arkipäivisin klo 10-16. Pyrimme vastaamaan sähköposteihin välittömästi tai viimeistään vuorokauden sisällä.

Ota meihin yhteyttä sähköpostitse myynti@jokiera.fi

Asiakaspalvelun puhelinnumero on 020 734 3730 (0,08€/min+pvm).

 
Ovatko tuotteet samanhintaisia myymälässä ja verkkokaupassa?


Pääsääntöisesti kyllä. Joitakin poistoeriä tuotteista voi olla olla saatavilla vain myymälässä, mutta siinä tapauksessa ne eivät ole esillä verkkokaupassa.


Kalmonkatiskan varaaminen


Joensuun Kalastuskunnan omistama Kalmonkatiskan laavu on vuokrattavissa kauttamme. Varaaminen tapahtuu sähköisesti kalastuskunnan sivujen kautta. Sivuilta löydät myös mm. laavun tarvikelistan.



Tilaaminen
 

Onko tilaukseni mennyt läpi?

Saat onnistuneesta tilauksesta sähköpostitse tilausvahvistuksen.

iJos huomaamme, että olet kirjoittanut sähköpostiosoitteesi vaikkapa muotoon tilaaja at soumi24.fi, niin olemme sinuun yhteydessä. Jos sähläät ja lähetät saman tilauksen kahdesti, niin yleensä olemme kivoja ja varmistamme tilanteen oikeellisuuden ennen tilauksen lähettämistä.


Mistä saan tilausvahvistuksen?

Kun tilauksesi on mennyt läpi onnistuneesti, järjestelmämme lähettää sinulle automaattisesti tilausvahvistuksen siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet rekisteröinyt sivuillemme. Sinulla on myös mahdollisuus seurata tilauksesi vaiheita nettisivumme, oman sivusi kautta. Kun tilauksesi lähtee meiltä eteenpäin, saat toimitusvahvistuksen sähköpostitse.


Mistä saan kuitin?

Voi tulostaa kuitin tilauksen tehtyäsi. Saat myös kopion kuitista sähköpostiisi.


Kuinka tilaan patruunoita tai äänenvaimentimia?


Luvanvaraiset tuottaat tilataan verkkokaupan kautta normaalisti. Lähetä meille kopio ampuma-aseen hankkimis- tai hallussapitoluvastasi ja sen kääntöpuolesta sekä henkilöllisyystodistuksestasi meille. Lupa täytyy esittää joka tilauksen jälkeen uudestaan, emme voi tietoturvasyistä säilyttää lupatietoja.

Kopio hankkimis- tai hallussapitoluvasta voidaan toimittaa:

1) Skannattuna/valokuvattuna sähköpostiin: info(at)jokiera.fi
2) Postitse osoitteeseen Jokierä Oy, Länsiviitta 2, 80100 Joensuu


Kuinka tilaan aseita?

Ampuma-ase voidaan ostaa verkkokaupasta normaalisti.

Tehtyänne tilauksen teidän tulee toimittaa alkuperäinen poliisin myöntämä ampuma-aseen hankkimislupa (kaikki 4 kappaletta) sekä kopio henkilöllisyystodistuksestasi postitse meille. Muista allekirjoittaa alkuperäinen hankkimislupa! Lue lisää täältä.


En haluakaan tilata, voinko vielä peruuttaa tilaukseni?


Jos ehdit kommunikoida asiakaspalvelumme kanssa välittömästi, niin kyllähän se passaa. Jos ehdimme postittaa tilauksesi, niin huomaathan, että sinun tulee noutaa tilaus ja sopia sen palautuksesta asiakaspalvelumme kautta. 


Voiko yritys tehdä tilauksen verkkokaupasta?


Voi, mutta yritysten kannattaa olla ensin yhteydessä meihin. Muistathan lähettää yrityksen / yhteisön tiedot (nimi, yhteyshenkilö, laskutusosoite, toimitusosoite, y-tunnus jne).

Voiko ulkomailta tehdä tilauksia?


Valitettavasti tällä hetkellä emme voi toimittaa tilauksia ulkomaille verkkokaupan kautta, mutta kaikki on mahdollista. Ota meihin yhteyttä!


Voinko tilata puhelimitse?

Kyllä, voit myös tilata tuotteitamme puhelimitse soittamalla numeroon 020 734 3730 (0,08€/min+pvm, ti - to 10-16). Tuotteet toimitetaan Matkahuollon bussiennakolla. Suuremmissa tilauksissa pyydämme jättämään tiedustelun tai tarjouspyynnön sähköpostitse.

Puhelimitse tilattaessa tilauksen hintaan lisätään toimituskulut 9,90€.


Huom! Tuotetiedustelut ja tarjouspyynnöt sähköpostitse info@jokiera.fi.



Maksaminen
 


Miten Klarna Tilillä maksaminen toimii?


Kaikki Klarna Tilillä maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle. Myös eri verkkokaupoissa Klarna Tilillä maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle.


Mitkä maksukortit hyväksytte?

Meillä voit maksaa Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard -korteilla.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa,  Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.


Voinko maksaa tilaukseni osamaksulla?

Tarjoamme verkkokaupassa mahdollisuuden maksaa Klarna-osamaksulla.


Voinko maksaa/ostaa lahjakortilla verkkokaupassa?

Verkkokaupassa voi maksaa verkkokaupan lahjakortilla. Myymälään myydään erillisiä lahjakortteja. Näitä ei valitettavasti vielä voi yhdistää. Ihmettelemme miksi, ihminen on käynyt kuussakin, mutta teemme parhaamme että tämä olisi tulevaisuudessa mahdollista.
 

Kuinka verkkokaupan lahjakortti toimii?

Lahjakortti on koodi, joka syötetään verkkokaupan vasemmassa reunassa näkyvään lahjakorttikoodi -sarakkeeseen. Alennettu hinta tulee näkyviin ostoskoriin.


Voinko maksaa postiennakolla?


Kyllä, postiennakko on lisätty takaisin toimituskuluihin. Älä kuitenkaan ole ilkimys, nouda tilauksesi! Noutamaton tilaus ei ole palautus, vaan tilaus kuuluu noutaa ja palauttaa palautuslomakkeen ohjeiden mukaisesti.


Toimitus
 

Mitä eri toimitustapoja teillä on?

Voit valita toimitustavaksi matkahuollon  kotiinkuljetuksen, matkahuollon bussi- tai jakopaketin tai noudon lähimmästä postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista. Voit myös tilata verkkokaupasta ja noutaa Joensuun myymälästä.

Aseiden, patruunoiden ja paukkupatruunoiden kuljettaminen tapahtuu vain matkahuollolla. Ruutia ei valitettavasti
tällä hetkellä tilata verkkokaupasta.


Mistä toimipisteestä voin hakea pakettini?


Tilatessasi voit valita sinulle sopivan Postin tai Matkahuollon toimipisteen.

Voit myös noutaa pakettisi Matkahuoltojen lisäksi minkä tahansa Tradekan Siwa-, Valintatalo- tai Euromarket-myymälästä. Tiheä myymäläverkosto ja myymälöiden pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii. Kun paketti on noudettavissa määräasemalta, saat ilmoituksen tekstiviestinä.
 

Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?

Toimitusaikamme on yleensä 3-5 arkipäivää koko maassa. Tämä sisältää tilauksen pakkauksen, lähettämisen sekä toimituksen. 99% tilauksista lähetämme samana päivänä. Jos toimitusaika on ilmoitettua pidempi, olemme sinuun yhteydessä!


Voinko tilata tavaran verkkokaupasta ja hakea sen Jokierältä?

Kyllä vain, voit valita noudon toimitustavaksi ja säästää postikulut. Odotathan noutaessasi, että saat sähköpostiisi tilauksesi on toimitettu –viestin. Tällöin tilauksesi on keräilty ja pakattu noutokuntoon. Myymälämme on auki maanantaista perjantaihin kello 10 - 18 ja lauantaisin 10 - 14.
 
Jos noudat patruunatilausta, voit lähettää kuvat luvistasi etukäteen tai esittää luvat noutaessasi. Ilmoitamme, kun tilaus on noudettavissa!
 
Mitä tapahtuu, jos en hae pakettiani Itellan toimipisteestä 14 päivän kuluessa?


Tilaustasi säilytetään Itellan toimipisteessä 14 päivää, jonka jälkeen se lähetetään automaattisesti takaisin meille. Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, sinun tulee siis hakea pakettisi ja palauttaa se meille käyttäen sähköistä vaihto-/palautuslomakettamme.


Vaihto, palautus ja  reklamaatio

 

Onko kaikilla tuotteilla vaihto-/palautusoikeus?

14 päivän vaihto-/palautusoikeus koskee kaikki muita, myyntikuntoisia tuotteita paitsi alusasuja sekä luvanvaraisia aseita ja ammuksia.

 
Voiko alennustuotteita palauttaa?

Kyllä.

 
Mitä minun tulee tehdä, jos haluan palauttaa tuotteen?


Ole meihin yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse ennen kuin palautat tuotteen! Tilauksesi mukana saat palautusohjeen.

 
Pakettini oli vahingoittunut vastaanottaessani sen. Mitä teen?

Mikäli huomaat välittömästi pakettia hakiessasi sen olevan vaurioitunut, pyydämme sinuna ilmoittamaan siitä välittömästi paikanpäällä postissa tai matkahuollossa. Pyydämme sinua myös ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
 

Mitä jos olen vastaanottanut tuotteen, jota en ole tilannut?


Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, info@jokiera.fi, ja kerro tilausnumerosi sekä minkä tilauksellesi kuulumattoman tuotteen olet vastaanottanut. Kerrothan myös, mikäli toimitukseltasi puuttuu jokin tuote.

 
Miten voin palauttaa pakettini?

Sinulla on oikeus palauttaa tuotteesi 14 päivän sisällä. Ennen palauttamista sinun tulee olla yhteydessä meihin sähköpostitse tai puhelimella.

Huomioithan, että palautettavien tuotteiden tulee olla täysin käyttämättömiä, niissä tulee olla kaikki laput paikallaan ja alkuperäispakkaus ei saa olla vahingoittunut. Tuotteet tulee mieluusti palauttaa siinä pakkauksessa, jossa olemme ne lähettänytkin. Huomioithan, että sinun tulee täyttää myös palautuslomake ja lomake tulee pakata pakettiin mukaan. Voit tulostaa palautuslomakkeen täältä.


Haluan palauttaa tuotteen/tuotteita. Mitä minun tulee ottaa huomioon?


Palauttaessasi tuotteita sinun tulee palauttaa tuotteet siinä laatikossa, jossa olet ne Jokierältä vastaanottanutkin. Sinun tulee myös täyttää lähetteen mukana tullut vaihto-/palautuslomake ja sisällyttää se palautuspakettiin. Tarkista, että kirjaat lomakkeeseen sen, mitä tuotteita haluat palauttaa. Rahojen takaisinmaksua varten kirjoita lomakkeeseen myös pankkitietosi (pankin nimi, vastaanottajan nimi sekä IBAN-tilinumero).

Huomioithan, ettet voi palauttaa sellaisia tuotteita, jotka näyttävät tai haisevat siltä, että niitä on käytetty tai jotka jollain muulla tavalla näyttävät vaurioituneilta. Palautettavien tavaroiden tulee olla sellaisessa kunnossa, että ne voidaan myydä uudestaan. Mikäli tavara on jollain tavalla vaurioitunut, sinun tulee lähettää se meille reklamaationa.
 

Miten minun tulee pakata tuotteet, jotka palautetaan teille?


Sinun tulee palauttaa tuotteesi alkuperäisessä pakkauksessa. Mikäli tämä ei ole mahdollista, pakkaa tuotteet mahdollisimman samalla tavalla, kuin ne olivat pakattu vastaanottaessasi tilauksen.
 

Voinko jättää palautuspaketin mihin tahansa matkahuolto- tai postitoimisteeseen?


Kyllä voit.

Voinko vaihtaa tuotteen toiseen?
Toki voit. Tarjoamme toki korvaavaa tuotetta. Voit päättää, haluatko ottaa korvaavan tuotteen vai haluatko hyvityksen tilillesi.

Milloin saan palautuksestani rahat takaisin tilille?

Tulemme palauttamaan rahat tilillesi n. 30 päivän sisällä tuotteiden ja tilitietojen vastaanottamisesta. Palauttaessasi tuotteita, muistathan täyttää huolellisesti tilitietosi (pankki ja IBAN-tilinumero) palautuslomakkeeseen, jotta voimme tehdä hyvityksen. Emme vastaa asiakkaan huolimattomuudesta johtuvien palautusten viivästymisestä, joten tarkista, että olet täyttänyt tietosi oikein ja selkeällä käsialalla.


Tuotekysymykset


En tiedä haluamani tuotteen mittoja, mitä teen?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@jokiera.fi, niin toimitamme sinulle kokotaulukot tai mittailemme puuttuvat tiedot ja lisäämme ne verkkokauppaan.
 

Löytyykö nettikaupassanne olevia tuotteita myös Jokierän myymälästä?

Pääsääntöisesti kyllä. Jotkin aseista ja asekaapeista ovat tilaustuotteita, mutta tällöin asiasta on kerrottu tuotekortilla.

Tarvitsen apua tuotteen hankinnassa/valinnassa.


Tottakai autamme parhaamme mukaan! Ota yhteyttä meihin osoitteeseen info@jokiera.fi.

En löydä haluamaani tuotetta verkkokaupasta.


Otamme mielellämme tuotetoiveita vastaan ja kehitämme valikoimaamme!

Valmistan/maahantuon tuotteita, jotka voisivat kiinnostaa teitä.

No otapa sitten yhteyttä osoitteeseen info@jokiera.fi, varsinkin jos sinulla on jotain mikä on laadukkaampaa, edullisempaa ja kauniimpaa kuin jokin jo valikoimissamme oleva vastaava tuote.
 

Avoimet työpaikat


Voinko lähettää teille avoimia hakemuksia?

Voit lähettää avoimen hakemuksesi osoitteeseen rekry@jokiera.fi.

Avoimista työpaikoista tiedotamme uutiset-osiossa.


Yhteistyö


Teettekö sponsoriyhteistyötä kanssamme?


Ehkä! Yhteistyöstä kannattaa ainakin neuvotella.

Jokierä tekee yhteistyötä muutamien bloggarien, mm. Pauli Järviluodon ja Tapiolan Takamailla -blogin kanssa.


Seuramme täytyy hankkia suurempia eriä patruunoita/vaatteita/muita tarvikkeita.

Ottakaa ihmeessä yhteyttä! Suurissa erissä ennakkoon tilattuna monen tuotteen hinta saadaan normaalia ulosmyyntihintaa alemmas.


En löytänyt kysymykseeni vastausta.

Ota yhteyttä meihin info@jokiera.fi tai puhelimitse 020 7343730.